На яку продукцію поширюється гарантія

На всі товари (крім витратних матеріалів), що їх постачає Компанія MiaTis Group, поширюється гарантія від виробника.
Гарантійне обслуговування здійснюється протягом 12 місяців з моменту продажу обладнання за умови дотримання вимог експлуатації.

  1. Якщо Ви виявили дефект чи обладнання вийшло з ладу, направляйте товар до сервісного відділу нашої компанії для подальшого гарантійного ремонту чи заміни.
  2. До товару, який Ви відправляєте на гарантійне обслуговування, додайте супровідний лист з детальним описом несправності та ситуації, коли вона виявилася.
  3. Далі служба сервісу протягом 2-х робочих днів виконає первинний огляд обладнання з метою визначення причини виникнення несправності (заводський шлюб/неправильна експлуатація).
  4. У разі виявлення несправності обладнання з вини виробника товар відправляється на ремонт у спеціалізований сервісний центр. Якщо під час діагностики описані в супровідному листі несправності не будуть виявлені, товар відправляється назад покупцю.

Умови прийому обладнання на гарантійне обслуговування:

  • повна комплектація (включаючи інструкції, аксесуари тощо);
  • оригінальне пакування (товари без оригінальної упаковки заміні на нові не підлягають);
  • відсутність слідів розтину, самостійного ремонту та інших механічних пошкоджень обладнання;
  • супровідна записка з докладним описом несправності та ситуації, коли вона виникла.

Обмеження щодо гарантії

Гарантійне обслуговування та заміна обладнання не здійснюється у таких випадках:

  • у разі порушення правил експлуатації;
  • за наявності механічних ушкоджень внаслідок необережних дій покупця чи сторонніх осіб;
  • за наявності слідів розтину, самостійного ремонту, змін конструкції чи компонентів обладнання;
  • при невідповідності серійних номерів у гарантійному талоні та на упаковці;
  • у разі виникнення несправності обладнання у випадках, які не є гарантійними за визначенням (вплив факторів навколишнього середовища, інше);
  • при закінченні гарантійного терміну.

Якщо обладнання не підлягає гарантійному обслуговуванню, товар повертається назад покупцю або вирушає на платний ремонт (за попередньою згодою).

Гарантійний ремонт чи заміна обладнання

Гарантійна заміна обладнання провадиться за умови надходження заявки протягом 20 днів після продажу, після діагностики та підтвердження заводського шлюбу.

Термін діагностики та ремонту обладнання зазвичай становить 30-60 днів. Про можливість замінити обладнання або необхідність ремонту служба сервісу повідомляє клієнтів після діагностики.

Ремонт після неправильної експлуатації та післягарантійний

  • Після виконання первинного огляду несправного обладнання, служба сервісу повідомить вам можливі терміни ремонту до відправки обладнання до сервісного центру.
  • Несправне обладнання буде направлено до сервісного центру власною службою доставки.
  • Після отримання висновку СЦ вам повідомлять умови, вартість та терміни ремонту (телефоном). Протягом 2-х робочих днів на e-mail вам буде надіслано рахунок-фактуру для оплати послуг.

Після виконання ремонту:

  • Служба сервісу зв'яжеться з Вами та повідомить про отримання відремонтованого обладнання на наш склад та необхідність оплатити послуги. Вам буде надано "Акт виконаних робіт", який є підставою для оплати.
  • Після надходження оплати служба сервісу організує вам доставку відремонтованого обладнання.